Lost in some way

 
 
Nu är min dator äntligen igång igen efter tre veckor... Fick ta saken i egna händer, åkte in till Skövde ock återställde hela skiten. Fuck Lack! Nu är allting borta, så då börjar jag på ny kula!
 
Jag har inga nummer i min mobil heller, det suger ju lite i andra änden.. Hur som helst, så försöker jag få en rätsida på mitt liv.. IGEN! alarm tack.
 
 
 
Fucking längtar som en tok till lördag då jag äntligen får se min dröm-man ock ett fett jävla rap-duo-bästa-NORLIE & KKV igen! Känslan är bättre än alla andra känslor! Idolerna intill hjärtat! Deras signerade skiva kommer även hem till mig när den släpps den 14:e. På något sätt bland all annan skit så svävar jag på moln.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0