louder

 
 
Sådär jaah, nu fungerar min nya adress, så ni som vet var jag bodde tidigare, glöm det...
Postlådan blev full med en gång. Lönebeskedet var glatt, men jämnades ut ganska fort i all drös med räkningar... Puuh!
 
Hur som helst, min lediga måndag har varit suverän! Har dunkat musik dagen lång ock bara njutit av ledig tid :) Lärt mig tända i pannan har jag också gjort! Sedan har jag planerat in en tur till skövde på onsdag med mamma. Då ska vi ta en runda på stan, sedan ska jag fylla upp mina skåp med alla matvaror som ska finnas hemma. Sitter här ock skriver lista förtillfället!
 
Annars då? joo, med posten kom även ett paket ock det innehöll mina nya brillor som jag välkomnar glatt till min samling :) Galet snygga!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0