gott nytt år allesammans :)

 
 
Shine bright like a diamond, känner jag lite nu..! Försöker minnas gårdagen....Ock jo det går bra, men man är ju inte blyg varjefall när alkoholen flödar... FAN VILKEN LYCKAD KVÄLL! Det var så galet roligt så jag vet inte vad. En nyår som hamnar högt upp på listan av favoriter! Tack alla som joinade mig på all in ;) hahah
Att gå till jobbet imorse var ju inte så farligt ändå, även om jag var galet trött ock kände mig full när jag traskade dit. TIden rullade på ock jag kunde göra min dag trots gårdagens mängder av alkohol. Tack ock lov att jag är en av de få med turen att slippa bakfylla sådana här dagar! Kände mig ju även galet vacker med gårdagens smink ock en knepig tofs på huvud men vad fan, vem fan bryr sig en dag som denna!
Det är värt det!
 
Har precis glott igenom barnaskrik ock jäkelskap på kanal 7. Så nu kan jag erkänna att jag öser i mig en massa godis till råga på allt! Ska skriva ner en inköpslista nu på allting som ska införskaffas när lönen rullar in om fjorton dagar. Sen blir det nog en rulle ock därefter min helt fantastiskt sköna säng!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Martina

Tack själv för en perfekt Nyår :) den va verkligen toppen & med bästa sällskapet :D <3

Svar: jaa, galet vad kul jag hade hela kvällen! :D Så det är jag som ska tacka! <3
Maliin Johansson

2013-01-02 @ 09:40:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0