coffee

 
 
Har sovit som en kung i baren inatt! Drömt alla möjliga drömmar, ock kommer ihåg en hel del av dem... Bland annat att jag var en kille som låg ock juckade hela natten... Hmm, undra hur detta kan ha sett ut... Sedan drömde jag att jag stod ock duschade i en dusch där det inte fanns något drapperi, så helt plötsligt kom mina vänner in ock började prata om en massa seriösa saker, medans jag försökte få dem att fatta att hela situationen kändes obekväm...
 
Så var det menat, whisky ock renat... Sitter ock käkar frukost för tillfället ock lyssnar på musik :)
Längtar till ikväll, då Mathilda kommer hit ock förtär en massa alkohol med mig :) Någon annan av mina vänner som vill joina, keep in touch då så att dää..! Nu ska jag återgå till mitt kaffe :)
 
 
#dark'bitch
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0