äntligen fredag, skulle en annan säga..

 
 
Då var det de här med att uppdatera också... Fick jobba extra igår så därav ingen ledig kväll, ock nu ställer jag in mig på att jobba hela helgen, så tänker inte be er att besöka denna sida eftersom att jag vet att det inte kommer bli någon uppdatering denna helgen.. :/
 
Hur som helst, jag är så galet nöjd med mina tre nya skor :D Dock inte så jättebra att jag inte får in dem i min skohylla.... Fan, jag som precis byggd en skohylla, men den var tydligen inte för nyheter...
 
 
 
 
 
 
 
Måste till IKEA ock införskaffa mig en massa grejjer, bland annat en klädhängare eftersom jag inte kan sjuva mina galgar då det är så fullt, sedan behöver jag tusen saker till.. Hoppas på att hitta ett matsalsbord också, men dock är jag väldigt kräsen när det kommer till det valet har jag märkt... Nu vet jag knappt hur jag vill ha det längre....Ock en garderob till hallen är också ganska så viktigt nu när jag inte får in så mycket som jag tänkt i min garderob...
 
Neevafan, nu återgår jag till min frulle :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0