00:27

 
 
 
Ock där var mitt arbetspass avverkat (?) :) Känns så himla skönt, för nu är jag ledig onsdag ock torsdag innan jag går in på min jobbarhelg :) Så imorn blir det bland annat kalas för min storasyster som fyllde 23 i måndags :) Sedan har jag inte så mycket mer planerat :) Btw, här var jag redig ock köpte med mig bröd hem, men sedan råkade jag äta upp min sista skinka nu, så då blir det att springa bort till coop det första man gör imorn ock införskaffa sig en ny förpackning.... Tänk om hjärnan kunde tänka lite längre någon gång.. :) Men nu ska jag kila i sängs så jag orkar upp imorn :) ha en fin natt allesammans ;)
 
Bjuder på en riktigt gammal outfit-bild i brist på annat ..
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0