push play

 
 
Ååh vad härligt, nu tar även jag helg, men känns inte som att denna helgen kommer bli någon top notch eller vad man kallar det.... Ska köra till Skövde idag ock sedan hämta där inatt. Men imorn på förmiddagen blir det varjefall en tur till Skövde för att tillbringa lite tid på stan :) Ock på kvällen där sedan, har jag ingenting planerat... Lördagen har jag inget planerat, mer än att vi ska gå ut o hugga ved... Ock söndagen blir väl som vilken annan söndag som helst...Fan vilken tråkig helg må jag säga ! Om någon känner för att umgås ock dricka vin i helgen så .... Ni vet var jag är, nu ska jag börja min första vända mot storstaden :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0