lite mera party på listan

 
 
 
GOD MORGON :)
 
Har precis fixat ordning mig en hallonsmoothie ock en kopp kaffe ock satsar på att bli motiverad att gå ner ock slipa mina köksluckor, varjefall börja med dem, så jag kan måla dem vita nu sålänge innan jag river hela köket ock bygger om det på nytt. Har insett att köket inte kommer bli renoverat förrän närmare hösten, eftersom att jag prioriterar att få ordning på min kommande toalett först, vilket inte heller kommer hända den närmsta tiden, för efter mycket slit i höstas i tre månader i sträck, så känns det nu som att jag ska leva lite granna ock bara njuta av läget som det är. Men eftersom att jag ska ha inflyttningsfest aka födelsedagsfirande den 20:e april, så vill jag inte ha blåa köksluckor, utan de får bli vita sålänge :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0