hero of war

 
 
Jobbarhelgen har börjat, vilket på sätt o vis känns väldigt skööönt!  Har precis betat av första jobbarkvällen, vilket betyder, två dagar kvar, ganska självklart men ändå...KÄMPA KVINNA! Sen nästa helg så är det ledighet för fulla muggar igen :D Ska upp så jävla satans tidigt imorn, sådär runt 04.00 för att vara exaktare än någonsin...
Så ikväll är det jag som går ock lägger mig med smink ock hoppas vakna upp lite vackrare än jag brukar när jag tar det steget... Känns ganska ofett, men jag bara orkar inte, ock när jag ser att klockan ringer om fem timmar ock jag inte ens har börjat med mitt kvällsfika ock en film som alltid gör mina kvällar... På sätt o vis är jag van, så jag kan nästa glömma sömnen denna natten, för sova det kan fan göra en annan dag i mitt liv om ni frågar mig !!!
 
 
ge mig en vargtass ock jag ska nog må bra sen :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0