Fyller på skohyllan lite granna :)

 
Shopping från i torsdags :)
 
 
 
 
 
Har haft en väldigt fin helg, bestående av fredagsmys med mathilda, party med tjejerna kombinerat med jobb, ock lite mera vin på det. Det gäller bara att släppa loss ock njuta av livet sålänge man kan!
 
Kände mig lagom kocko igår när jag jobbade, vet inte vad det var, men promillehalten kanske inte hade sjönkt ner till 0, så jag bestämde mig för att bara vara tyst i det flesta sammanhang, så jag inte skulle babbla på om allt o inget ...
 
Idag var jag även ut till fägre ock hämtade mitt internet, min hårddisk ock min laddare, så jag kunde komma in i det internet;a livet igen... Ock att höra hur bilfärden in mot skövde var enligt pappa som körde... Allt som babblades på, det påminner mig bara om hur kul jag har med mina tjejer när det väl gäller! Tack för det!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0