a shot at #boyfriend jeans

 
Som vanligt så dyker jag in på denna sida ock ser att dagarna sen det senaste besöket måste ligga bakom horisonten. Men det händer inte så mycket i mitt liv, så vet knappt vad jag berättat ock inte..!? Funderar ens på om jag har något att säga... 
Men antar att jag inte fått med min senaste helg.. Jag hade planerat en galen kväll, men rödvinet lockades inte mer än några munnar, så det blev en skapligt lugn men skrattfull lördag, med pizza, spel, rosa pantern, cider ock mina vänner Martina ock Marie :) Trevligt, men nästa gång är det partyyyy, like, shake dat ass..
 
Hur som helst, igår efter jobbet gick jag ock hämtade ut ett paket innehållande ett par boyfriend-jeans. Yeees, nu ger jag det chansen, för jag tycker det är så galet snyggt! Ock det blev ett par "to retain" (?)
 
 
 
 
Wearing my new, lovely boyfriens-jeans ↓
#instapicture
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0