This love I feel for you goes on and on

 
 
Heej :)! Denna helgen är jag ledig, men jag känner att efter denna veckas "sömnlösa" nätter, så ska jag bara ta igen mig för komma på banan igen! Eftersom Mattias åkte utomlands i onsdags, så går jag på hans schema nu, vilket innebär lite färre kvällar att jobba. Det tackar jag för. Så nu är jag frukt-ansvarig igen, så himla kul :) 
 
Min vecka har varit bra, har jobbat ock slått på storslagna maträtter denna veckan! Gjorde bland annat hemmagjorda köttbullar i veckan för första gången i mitt liv, ock det verkar som att det blev min uppgift att laga köttbullarna lagom till julbordet också. De var omtyckta med andra ord från håll ock kanter. KUL :)
 
 Nu ska jag ta igen några repriser från veckan ! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0