rättstavning, "yesterdays"

 
 
 
 
 
Är så sjukt taggad på nästa helg, längtar verkligen sjukt mycket! Känns som Göteborg av alla ställen är det jag behöver just nu! Bort från det vanliga, för det är bara urtrist! haha
 
& nu har jag bara en vecka kvar av mina fyra veckor av frukthanteringen på coop, känns tråkigt att de gått så fort, men tror kanske att kunderna accepterar att mattias kommer tillbaka ock tar hand om frukten igen. Jag tar ju mest vad jag själv vill ha, (typ körsbär på måndag) ock glömmer ganska lätt alla ekologiska saker, som han har bättre koll på. Men kul har det varit, fett kul!
 
Nu ska jag ladda upp lite frukost, ock slå på en film :) Jobb mellan 16-22.15 ock sedan får vi se vad kvällen har att erbjuda! :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0