jag vänder blad

 
 
Söndag, jaooo! Har en timma på mig innan jag måste fixa ordning mig för en kväll på coop ock även sista för denna jobbarhelgen... Kanske förutsägbart, hah!?
 
En fin vecka på ingång annars, ock en helg som är av högt värde:) ! Jobbar imorn ock sedan måste jag ta itu med lite av varje, så kan jag ha en fin ledig tisdag :)
Måste packa någon dag i veckan också, men ska försöka packa lättare än vanligt! Så det kanske är bra att jag skjuter lite på det. Sedan måste jag lägga upp en liten låt-lista till madde som jag lovat. Ska försöka hinna det i veckan :)
 
 
Ibland slår det mig bara att flytta till stockholm eller också norge ock slå igenom där..
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0