chili-mat

 
 
Måste bara säga att ibland så är vissa dagar så braa! Min kanin är så gosig:)
 
Ska snart bege mig till jobbet, så sitter ock käkar mat just nu, ock det smakar väldigt braa! Ska dela med mig av detta receptet också en dag :) Annars så klagar jag inte på att jobba för tillfället. Känns braa, dock måste jag ha en ledig vardag någon dag, så jag kan gå o ta prover på vårdcentralen, så jag inte har diabetes eller något sådant. Tror inte det är något, men jag blir rubbad till o från o pallar bara inte, så lika bra att få höra ett friskt svar, så jag slipper undra.
 
 
Nu ska jag käka upp ock sedan byta om o bege mig. Ha en fin kväll alla :)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0