can't live without you

 

Hej allesammans :)
Jag mår så bra just nu. Igentligen så har jag en extrem huvudvärk, men orkar inte lägga fokus på den just nu. Blir överlycklig av bara tanken av att spendera min helg i Göteborg som bjuder på snygga killar men framförallt mina kära vänner ock att Line kommer hem ock joinar klubben.... Alltså livet är bra värdefullt!
Har inte packa klart för fem öre, har bara valt ut kläder för helgen. Men det är ju det svåraste i vanliga fall, så det blir nog inga problem att hinna med det.. Ock jag har packat sjukt lite kläder :O cred till mig själv! Har nästan bara lagt ner en outfit till varje aktivitet. Work hard! Har fan tagit ut fyra toppar nu med (y)
 
Har fått lite paket i veckan som suttit som smäck alltihop :) Men det kommer nog i nästa inlägg :)
 
Igår var min fina syster här hela dagen, ock vi hade det himla trevligt. Massa tankar o funderingar har blivit klara i våra ögon, tåget är bokat ock sedan avslutade vi kvällen med räkmys :) Lyxig vardag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0