9 APRIL

 
 
Men alltså, sååå trött! Körde igenom en skräckfilm igår, "THE WICKED". Sov inte alls mycket inatt, för såg massa jävla ögon som stirrade på mig hela tiden, jävla skräckfilm alltså, hahah!
Dessutom var det kallt som satan, eftersom jag råkade glömma tända i pannan igår kväll... Får skylla på att jag hade bättre saker för mig.... karma karma karma, vaknar upp till 13 grader imorse.... Inte det vackraste jag sett men ändå, jag går som segrare från denna dagen"!
 
Igår var det en så himla söt liten flicka inne på coop, cirkus 3 år gammal med kanske världens vackraste ögon ock utbrister "ååh vilken fin tröjja du har (min hederliga gröna coop-skjorta pratade hon om) kan jag få en sådan" Alltså såååå jädrans sööööt, jag dööör!
 
Nu ska jag chilla, käka lite harpluttar ock bara njuta, kanske somna om en tjugotio gånger, vem vet! men.tjaaaaaa
 
 
#utfyllnad
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0