26 APRIL

 
 
 
Weekend has come, I see you again ...
 
Trots att jag är galet förkyld, ock halsont, så tänker jag inte deppa! Det finns så galet mycket värre saker ock orättvisor här i världen ..!
 
 
Jag är ledig i helgen, så om någon känner för att festa, spela spel ock bara ha lite kul, eller ganska så mycket, så är jag på! Jag ska förtära alkohol, det är en sak som är säker! Sen när jag hittade dessa låtar imorse, så startade denna partykvinnas vibrationer sakta men säkert, ääh skapligt fort, att pulsera ut i kroppen!
 
ItaloBrothers sviker fan aldrig! Senare idag kommer även lite låt-tips till Madde bland annat som jag lovat! :) Här har ni två sålänge! "Gotta love my Music-taste" right?
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0