16 APRIL

 
 
Alltså idag mår jag så jävla braaa, jag skulle bara vilja göra ett videoinlägg bara för att jag i stort sett skriker av glädje, så ni fattar hur bra jag mår, Ni vet känslan som - Words cant tell you..
 
Ledig i två dagar nu, ock jag bara älskar livet ! Är så jävla sugen på lördag nu så det är sjukt! Fyfan vad kul att nästan alla kan komma ! :D
 
Annars då, att morgonen började med att jag försov mig två timmar, jaa det sätter sina spår, jag hann dock till jobbet i tid, tack o lov! Ock nu det sista så ramlade jag rätt i butiken på nyskurat golv, iaktagen av 15 pers avrundat neråt, en clown kommer alltid vara en clown... Fyfan ock ont gjorde det också, men precis som lagen lyder i sälen, trillar du ock får ont, skratta åt det ock ta smärtan senare... Sitter med svullet ock blått knää nu ock lider lite, men inte allt för mycket! Inget att deppa över tycker jag inte !
Nu ska jag skriva en inköpslista till imorn då jag ock min bästa syster åker upp eller ner (?) till Örebro :) Ska bli riktigt roligt! :D 
 
 Så vad sägs som att vi firar det med en ny partylåt vaa :D ?
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0