kalla det vad ni vill

 
 
 
 
 
 
 
Riktigt zombie-trött idag. Vaknade först av fyra sms med missade samtal från konsum, råkade glömma telefonen i mina byxor igår, så for raka vägen in mot töreboda, väl hemma igen kröp jag till sängs igen utan mening att somna om, men så jag gjorde. Sedan vaknade jag igen av att min syster skickade sms angående en packningslista, så jag svarar på det men somnar även om en tredje gång. Nästa gång jag vaknar är åter av ännu ett sms där det står att jag ha ett paket att hämta... Nu är klockan tolv, men jag kryper ner en fjärde gång framför svenska hollywood-fruar ock somnar såklart. Klockan halv två vaknade jag nästa gång, denna gång utan något pippande sms i bakfickan, men tur var väl det att jag vaknade för jag var ju tvungen att börja fixa mig, eftersom det blir jobb ikväll :) Men efter denna "hektiska" morgon så nu är jag nu klar :)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0