Jobbvecka på ingång

 
 
Personalmötet igår gick jättebra. Känner mig riktigt taggad på att åka ock jobba idag ock denna helgen.
 
Igår var ju jag ock Therese hos mamma ock hade tacos- ock filmmys. Kunde inte avslutat dagen bättre! Sedan kollade vi in lägenheten under mamma hur det såg ut där. Frågan är, får jag plats med alla mina saker ock ska man flytta .... ?? Hur som helst, har ju några månader på mig att fundera.... Tror jag !?!
Började denna morgon med att plocka bort alla äpplen från deras trädgård, kan varit tusentals... Sedan klippte jag gräset åt dem.
 
Nu ska jag laga ock käka mat ock sedan är det dags att åka :)
 
Trevlig helg allesammans !
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0