hall of fame

 
 
Underbart att börja morgonen med en dusch :)
 
Avundsjuk på alla som åker utomlands nu, som Mathilda till exempelt som drog till kreta igår..Sedan kom mamma ock göran hem efter att ha varit i Turkiet i två veckor, ock fyfan vad bruna de var. Gjorde ju inte saken bättre när de var klädda i vitt. Usch vad avundsjuk jag är på dem. Var varjefall iväg ock köpte en bukett ock respektive favoritgodis aka nötter som en liten välkomstpresent som stod ock väntade på de hemma på deras bord :) Ibland får man vara lite extra snäll ock visa att man bryr sig! Min bror skulle också behöva en bukett nu när hanna åkt iväg. Han stod ock grät igår när jag kom hem från jobbet, ock då började jag ju också ock gråta... Vet ju exakt hur det känns :(
En får försöka tänka positivt bara ock blicka frammåt, även om det är svårt!
 
Nu jobbar jag bara ikväll sen är det ledigt, sådär göttans lyx :)
 
 
Nu ska jag försöka städa av lite så jag slipper göra allting imorn :)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0