gotta love shopping

 
 
 
 
 
 
Blev en riktigt lyckad dag i skövde igår. Hade ju inte planerat att shoppa någonting, eftersom jag dagen innan bland annat fick hem mina gula älskade "spikes" så jag tyckte jag skötte mig riktigt bra när jag bara kom hem med ett linne, en blus, underkläder, en rouge, en cake eyeliner, en ögonskugga, ett par vinare ock en resväska. Men så köpte jag faktiskt med mig tapeter till en fondvägg. Även om jag inte ska flytta nu, så var jag rädd att tapeten som jag så gärna velat ha väldigt länge skulle ta slut, så jag köpte med mig tapeter + det speciellla vävlimmet som man ska ha till non-woven-tapeter. Snacka om att jag är sugen på att flytta nu :) Dessutom fixade jag en ny startmotor till min syster ock Martinas present är nu "complete" igen :)
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0