glädjerus

 
 
 
I förrgår när jag ändå var hos mamma (ock låg halvt utslagen i soffan) Så gick jag ner ock tog en ordentlig kik på lägenheten under, ock nu är jag väldigt sugen på den. En fyra är vad jag behöver, minst sagt för att få plats med alla mina saker. Älskar att jag får renovera den ock fixa den till min helt egna dröm, även om min dröm om en walk-in-closet inte kommer att slå in i denna lägenhet, så ska man aldrig sluta drömma. Drömmar är bra att ha, man måste alltid veta att drömmar är till att kämpa för. Men alla drömmar slår inte in. Min dröm är ju en takvåning i göteborg eller stockholm, men det är sånna där drömmar som är alldeles för dyra för att göra till verklighet just nu. Så jag fortsätter drömma. Jag tror denna lägenhet kan bli riktigt fin för mig! Sitter ock kollar runt på möbler ock priser nu, så man ser lite hur mycket man måste spara. Jag måste ju köpa alla möbler, jag menar, jag har ju inte ens en säng än ....
 
.... Känns väldigt roligt att börja på nytt ock själv för den delen också! Men det blir nog inte detta året varjefall, eftersom jag ska renovera hela lägenheten. Golv, väggar o tak är prio ett! Om det nu blir så att det blir jag som får hyra den ....
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0