Fredag ock lycklig tjej här!

 
 

Ska in till skövde idag med min bror ock gå på stan, så är redan uppe. Behöver köpa lite sånt där vardagssmink, så lika bra att ta det nu när jag ändå är ledig ock har tid :) Ska när som börja fixa mig, men tänkte ge er en liten up-date bara :) Min förkylning börjar även ge sig, tack ock lov!
 
Igår när jag kom hem från jobbet, så hade Fredrik fixat ordning kräftor ock baguetter som vi åt tillsammans när jag kom hem runt elva, så himla nice! Sedan blev det en film innan jag slocknade runt halv två nångång. Fan vad jag måste börja prioritera sömn, sover ju fan inget mot vad jag borde.
 
Nepp nu tickar klockan iväg, dags att fixa ordning sig :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0