det känns som att jag ska sprängas

 
 
 
Fredrik ock Lisa har bakat kladdkaka ikväll, ock om det bjuds så tackar man ju inte nej till en bit när man är fast i en person som mig ..! 
 
Annars så har jag jobbat idag, sedan åkte jag ock vattnade både inomhus ock i växthuset hos mamma ock göran. Jag plockade även av deras tomater ock gurkor ock passade på att nypa ett äpple ock några plommon ur deras trädgård när jag ändå var där. Är inte alls förtjust i äpplen som man köper i butik (pink lady is an option), men älskar äpplen som växer på trädena :) Så nu har jag ätit ett årets första trädäpple :)
 
Hur som helst, när jag var hemma runt halv sju, så gick jag mot min standard ock startade datan, men kände att jag mer eller mindre nickade till ett par gånger, så bestämde mig för att krypa ner under täcket ock vila en liten stund... Låg däckad i tre timmar, så nu är jag ju sådär lagom pigg igen.
 
Hämtade även ut ett paket i töreboda, men innehållet i den lådan får ni i nästa inlägg :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0