Dagens shopping

 
 
Lite över 2000 kronor fattigare, men ack så mycket lyckligare :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hittade min favorit-parfym, Mariah Carey's signaturdoft. Köpte min när den kom ut ock det var väl säkert en tre fyra år sedan om inte mer..? När den sedan var slut så letade jag som en tok efter den runt om i hela världen kan man väl säga. Men den fanns inte... Det var en av alla de parfymerna som bara finns ett år ock sedan slutar de produceras. Men nu hittade jag den, som kanske kan vara den sista, vad vet jag.... #Världens lyckligaste just nu, sedan fick det bli en ny Britney Spears Curious som också luktar extremt gott, även denna har jag hemma sedan innan, men lika så är den en av favoriterna som också är slut, men nu har jag dem igen! Gladare får man leta efter :D
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0