17:47

 
 
Fina lediga måndag!:)
Mamma ringde vid 09.45 ock sa att de skulle in till skövde för att göran skulle fixa något med några tuber. Så då föreslog mamma att vi skulle ta vägen förbi chilli ock provsitta en soffa som jag kollat på på deras hemsida, ock en sådan sak tackar man ju inte nej till. Soffan hade dessvärre inte kommit in på lager, så istället blev det 3 nya saker till lägenheten :) Kan ta bild på det nästa gång jag åker dit, för jag är verkligen nöjd med dagens shopping. Jättefina saker :) Tog även en tur ock kikade på lite tapeter också, men det shoppar jag inte än :)
 
Sedan åkte jag med dem in till töreboda, ock Therese kom även dit. Efter att vi ätit mat, så helt plötsligt så plingade det på dörren ock där stod Belinda, Felicia ock Vilmer. Så medans Belinda skulle uträtta lite ärenden så tog vi hand om Felicia ock Vilmer :) Älskar småbarn tusen gånger om!
Hur som helst, klockan tickade iväg, ock det blev dags för mamma att gå o jobba, så jag tog mitt pick o pack, hämtade ett paket ock for sedan hem. Så nu har jag landat på hemmaplan ock kvällen är ung :)
 
Nu ska jag duka upp för lite räkmys ock det blir nog även så att jag häller upp ett glas vitt. Allt för att njuta till fullo :)
Hoppas ni har en lika fin dag som jag :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0