promenad var det, jah!

 
 
Godmorgon på er, somnade aldrig igår kväll. Klockan hann bli över tre, så jag kom inte upp vid sex, utan kände att jag behövde sova några timmar till, ock så jag gjorde! Men antar att det inte var lika fint väder imorse som det är nu, så motivationen kryper sig på sakta så småningom. Nu ska jag bara avsluta detta inlägg ock sedan ge mig ut på en liten promenad :)
Önskar verkligen att jag hade mer pengar. Dessa plagg är sådan plagg som en galning skulle säga "jag skulle döda för dessa". Hade jag varit så jävla idiotisk att jag skulle dödat så är det just den meningen som jag skulle använda just nu, eller "jag dör i brist på dessa"! Vill så gärna ha dessa fyra plagg! Men sen kommer prioritetslistan upp om vad man prioriterar först av lägenhet ock ännu lite kläder.... SUCK & här sitter ena bitter tös!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0