känn dig fri

 
 
 
Hej allesammans :) Har precis tryckt i mig en alldeles för fullsmockad tallrik med mat, så nu mår jag som jag förtjänar...
 
Igår efter jobbet så åkte jag förbi mamma ock vi åt middag tillsammans ock hade det mysigt. Sedan vid tio så for jag hemmåt ock slog mig ner framför Hollywood-fruar som fredrik spelat in. Men tänka sig att man kan vara så trött att man till ock med får minnesluckor på hur ock när man gick o la sig. Det har idag diskuterats om jag somnade i soffan, men vem tusan ska veta det då eller.... Hur som helst, måste gått in i mitt rum i sömnen för jag vaknade svart runt hela ögonen, sådär lagom vacker precis som att man varit ute o festat dagen innan ...
 
Ikväll skulle jag ock Marie åkt på ett första pass på friskis ock svettis, men vi vek oss ganska så fort när vi fick reda på att våran "pt" a´la syster, Therese inte kunde, ock vi såg alldeles för många chanser att göra bort oss allt för mycket, så nu skjuter vi några skott till ock ser om therese kanske kan på lördag förmiddag :) Fan vilka mesar men är man oproffessionell så är man.... haha på oss!
 
 
 
 
 
 
Blev istället fruktansvärt sugen på godis bara sådär, ock fullkomligt normalt för den delen också... Baka, baka liten kaka... :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0