hinner jag skriva klart... ?

 
 
 
Någonting är helt vrickat med min dator. Den dör bara helt plötsligt. Visst att den tidigare dött för att den blivit för varm ock att fläkten är paj, men nu hinner den inte ens bli varm innan den dör... Vad fan är felet...? Skulle det nu gå veckor innan jag uppdaterar så har troligtvis datan gått o begravt sig själv...
 
Så gör en kort update här nu i hopp om att jag hinner skriva klart innan datan dör..
 
Imorn blir det en sväng till IKEA för att köpa min allra första säng! Ska bli himla trevligt faktiskt :) saknar min syster också, så det ska bli trevligt att träffa henne igen :) men nu ska jag nog avsluta detta inlägget...
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0