äntligen fredag :)

 
 

Känslan att vara ledig i helgen är så jävla nice! Ock att Mathilda äntligen är ledig samma helg som jag är underbart! fan vad livet känns bra just nu! Har bokat upp alla mina tre kommande lediga helger, så nu är det hemmafest imorn som gäller, den 27:e kommer allihopa hit ock partajar med mig, huset fullt med andra ord ock den 9-11 november får vi joina göteborg ock visa alla våra egenskaper! Jävligt skönt att veta att man jobbar varannan helg så man kan planera alla lediga helger!
 
Igår när jag slutat vid kvart över tio så åkte jag ock hämtade upp mamma ock sedan åkte vi till br. anderssons möbler eftersom det hade extra-öppet till midnatt! Så vi gick omkring där på natten ock provsatt massa soffor, men fortfarande ingen som jag är helt nöjd med. Vi snackar kräsen tjej här! Hur som helst, därefter åkte vi hem till mamma igen ock satte oss ock kollade på lite köksmaterial som skåp ock luckor ock så vidare :) Tror min lägenhet kommer bli galet fin när allting är klart! Jag har ju min bild på hur jag vill ha det ock att ha en mamma som min att bolla idéer med är fantastiskt! :) Hoppas jag kan flytta in innan nyår, för det enda som stoppar mig är min dåliga ekonomi !!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0