Klockan är 01.00

 
 
Måste sova, men samtidigt, så känner jag att jag har endel att göra innan jag stänger igen ögonen. Skulle behövt packa idag inför helgen, då det blir en tur ner mot Göteborg :) men väcker hela huset om jag drar igång med det, så det kanske är lite sent att moschla med det nu. Får gå igenom min uppskriva packlista istället, ock se om det är något som jag missat att skriva upp. Ingen kan väl ändå packa utan en packlista... ? Då lär man väl missa hälften...
Hur som helst, jag ska upp tidigt imorn ock åka in till mio ock se om jag kan beställa en soffa som kan passa en kräsen Maliin. Sedan ska jag hjälpa till ock slipa golv innan det blir jobb på kvällen. Så dagen är rätt så upplagd redan... Fan vad bra!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0