det tar sig

 
 
Hej på er :)
Hart vart inne i Töreboda nu snart en vecka eftersom att min bil är inne på service. Men det ger mig ju bara extra tid att pysschla i lägenheten :) I onsdags fick vi ju klart tapeterna i sovrummet, som jag skrev. Sedan på torsdagen drog jag ock mamma igång med tapetseringen i tv-rummet, ock vi kämpade ock slet till klockan 23.30, då vi blev klara i även det rummet. Vet ni vad det innebär....? Nu saknas bara tapeter bakom elementen, ock sedan golv- ock taklister i rummen, sedan är det klart så långt att jag kan börja inreda :) Finns massa mer att göra, men min ekonomi täcker inte de kostnaderna nu, så det får bli sådant som jag ordnar med när jag har kommit på plats med alla mina saker :)
 
Nu inväntar vi mamma här hemma för att få käka mat, sedan blir det jobb ikväll,
laddar för jobbarhelg här :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0