uppdatering från veckan :)




När bloggade jag senaste ? Var det 2 dagar sen troooo? :O

Hur som helst, ska ta igen spontana aktiviteter från denna veckan.

I onsdags så var det filmkväll här hemma. Fredrik hade lite folk, ock jag satt kvar i soffan ock kollade film med dem.

I torsdags var onsdagens kväll uppockner ock huset tonades om till fest ock jag var även hemma då, men satt mest på mitt rum för att inte störa alldeles för mycket, gick väl ut nångång ibland bara :) Men trevligt o se lite rörelse i huset tycker jag allt :)

Igår började dagen med en stor frukost ock no strings attached framför ögonen :) Sedan traskade jag ut ock hoppade på gräsklipparen för att kapa gräset. Hann väl halvvägs ock då ringde mamma som var påväg till skövde. Så jag gav upp gräsklippningen för en shopping-runda på stan med fredrik, mamma ock göran :) Så sminkning, ombyte, ock smycke-styling fick ske i mammas bil. Inget tal om hur jag såg ut inte ... haha
Efter några timmar på stan blev det raka vägen mot töreboda för en tripp till bolaget ock sedan mötte jag upp marie, hanna ock martina i töreboda för godis-shopping innan vi gav oss hem till hanna för en hejdundrandes mysig grill - aka - filmkväll med massa gott!

Så min veckas rastlöshet räddades ganska så bra de senaste dagarna ock helt plötsligt har jag massa att skriva om, men försöker att fatta mig kort ändå :) Men från att inte ha ett skit planerat, så blev veckan kanon med full spontanitet (?)

Gårdagens shopping kommer i nästa inlägg :)









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0