mys med Lovisa...




Hej allesammans, tro inte jag torkat... Har bara full planering, that's it!
Har städat till o från hela dagen, men det blir ju aldrig klart.. Har varjefall bäddat rent i sängen idag. Någon gång ska man ju få somna som en prinsessa i sitt liv! hehe
Sedan har jag tvättat en massa. Men nu ger jag faktiskt upp, känner mig någorlunda klar!

Imorn är det full rada dagen lång, Först stan med Lovisa, sedan skövde med marie ock sen filmkväll med en polare :) Blir nog lite shopping i städerna också som chokladsås på glassen :) Go fredag med andra ord :)

Men nu har jag precis skrivit ner min inköpslista inför imorn, så jag får med mig allt...
Det viktigaste måste ju änna vara mjölk, choklad ock coca-cola till söndagen... ?









Nepp, nu börjar bigbrother (y)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0