make-up



Jag funderar på att starta en till kategori i bloggen. Nämligen Make-up, där jag kommer uppdatera om mest sminkningar, men kanske även lite rekommendationer ock andra småtips, men det är ju bara om jag finner tid till det ock om det verkar lockande :) Jag brinner verkligen för smink, så det vore en kul grej känner jag, ock ha med "vad en vanlig tjej kan klara av när det kommer till smink", för jag har ju inga som helst kunskaper om att så ska det gå till, utan bara mina egna erfarenheter, så jag skulle kunna köra på något som: "så gör jag". Men jag ska funderar över det lite granna, så jag känner att jag verkligen kan lägga tid på det, annars är det ju bara ett skott ut i rymden.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0