jordgubbssylt <3




Hej allesammans :) Inget uppdaterat än idag, men nu så har jag ett par minuter över. Igentligen har jag vart ledig hela dagen, men tiden bara springer iväg såfort man tar lite sovmorgon. Har gjort sånnadära småsysslor idag som laga mat, wok-gryta, sedan har jag vart ute lite i trädgården ock nu sitter jag här framför heartbreak hotel ock har precis ätit mat.



Idag åt jag nog en av mina "vardags" godaste frukostar, om man tänker i smidig väg. För första gången i mitt liv åt jag havregrynsgröt till frukost med jordgubbssylt! Helt sinnes att jag avskytt det hela mitt liv, men sen när lovisa sa att man kunde ha på jordgubbssylt, så var jag bara tvungen att testa, eftersom jag älskar jordgubbssylt, ock jävlar vad gott det blev! :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0