jag kan om jag vill!




Har faktiskt inte dragit igång med min garderob än. Insåg att min rum var viktigare, så nu jävlar har jag städat som en tok. Bara sängen som det ska bäddas rent i, men det orkar jag inte nu. Hungrig osv. Så ska fixa något att käka, men tänkte visa att jag faktiskt gjort lite nytta ;)
Kanske inte låter så jobbigt som det var men jag har städat hela sminkbordet, som var fullt med saker. (Inget av det som är där nu, så det blev lite different) Det praktiskt taget exploderade ett par gånger ock saker åkte ner på golvet, så jag hade inget val. Sedan gick jag igenom hyllorna ovanför också :)








Men tro inte att det var allt, städade faktiskt delar av min andra hylla i rummet, så nu är det ordning bland mina smycken, ock alla hårpodukter osv. Känner mig väldigt redig, ock framför allt värd en stor kopp varm choklad :D









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0