03:05 - sängdags




Hej allesammans... Antar att ni sover ? men det gör bannemig inte jag. Men nu ska jag när som helst krypa ner i sängen framför en film :)

Flitig som en räv, städade jag hela huset igår, som jag skrev. Nu är det kaos överallt! Det har vart främmat, ock är forfarande, men inte för "min" del. Men har allt sällskapat under 3 rätters middagen :) Hur som helst, det ena led till det andra, ock jag kunde slutat med hjärnskakning denna afton. Jajjemän, råkade hoppa rätt upp i taket, jävlar tar den som skrattar. För detta gjorde pissont!!! Min bror kommer springandes med frysta krusbär, ock där blev jag sittandes gråtandes på golvet efter midnatt med en stor jävla bärpåse på huvudet.. Har fortfarande ont i huvudet, betongkarmar är fan farliga. Men ingen hjärnskakning, tack o lov! Nu ställer jag klockan som ringer om 3 timmar, ock allas vår lördag är här. Satan i gatan om huvudet värker imorn med, för jag har full planering .....

Hörs imorn om bland annat min fredag :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0