men chaaaa :)




Ja vad vore en lördag utan en liten uppdatering ? haha fyfan


Har precis vart inne ock hämtat marco i töreboda, in en sväng på coop för lite chips-shopping, ock nu är det liv i loppan här hemma. Folket har trillat in, inte så värst många men det kan nog spåra ändå, tro det eller ej!


Min dag annars började med jobb några timmar, sen var det raka vägen hem för att laga mat, vilket i övrigt tog en timma o väl... (så är det när man gör klyftpotatis) Sedan skulle jag gå ut för att njuta lite av solen, men då maten tog så lång tid, så hade solen krypit ner bakom de där förbaskat höga träden, så jag kunde bara gå in till sängen ock vila mig lite granna. Punkt Slut!









Var det så svårt att säga HEJ ?
Allt prat bakom ryggen får sanningen att verka extrem!
Är så mycket nu, som har fått min bägare att rinna över, därav blir jag någon jag inte vill vara, men jag sväljer det gång på gång, ock ställer mig frågan: när ska allting sluta upp ock bli bra igen... :(



Får träffa Lovisa idag också, vilket gör denna lördagen helt perfekt !
Har ju såklart tagit "dagens", men eftersom jag bytt om igen, så ska jag ta en på kvällens också. Mer om det senare! Lägger upp "dagens" mest för min egna skull, för er som tycker det är fjantigt. Ifall jag kör fast någon dag, så kan jag hämta inspiration från min egna sida, vilket känns mer som jag ! (y)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0