jobb 3h idag med -check! :)




Godmorgon allesammans. Ska få jobba ett par timmar mitt på dagen :)

Vågar inte sitta så mycket vid datan nu, för igår när jag startade den, hann jag inte mer än ut på nätet, innan den slocknade ock gick sedan inte att få igång. Så jag är lite rädd för att jag fått virus på datan som gör att den kommer krashas. Så för att vara så försiktig som möjligt, så måste jag köpa USB eller skivor ock lägga över alla bilder ock musik på så inte jag förlorar allting, för då skulle mitt liv gå under. Men ska antagligen till skövde nästa vecka på förhoppningsvis fredag med Lovisa varjefall ock kanske även Marie, så då ska jag försöka införskaffa mig några USB ock skivor :) Ska försöka hålla uppe dateringen så gott som möjligt, men räkna inte med alldeles för mycket den kommande veckan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0