jag vill om du vågar




Började dagen med att försova mig, vilket i vanliga fall förstör hela dagen, men idag la jag i gasen i botten med allt mellan smink ock mitsubishi ock hann i tid ändå. Gött :) Trots en dålig start så har dagen varit väldigt bra ock nu tänker jag häva i mig två stycken energi-drycker ock därefter somna till en film för ett par timmar :) I'm like a zombieeeee



Visar bild på hur kort mitt hår var innan jag satte förlängningarna. Ock så mycket som det slitit på mitt hår så är det alltså ännu kortare ock tunnare nu än vad det är på dessa bilderna som är tagna i juli förra året.

(sedan får bilderna mig att sakna alla grymma sommar-fester som var förra året)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0