Godmorgon





Skrev en lista på vad jag ska hinna göra idag. Så imorse när jag vaknade drog jag igång ock städade ock dammade mitt rum, så nu känns det lite mer hemtrevligt :) Sket dock i mina smycken. Orkar fan inte, sedan har jag inte tid till det idag, så dammet får pryda bänken några dagar till. Det gäller även att förbereda sig mentalt, ock det har jag inte gjort idag.

Hur som helst, plockade lite granna i tv-rummet, men nu får det vara nog. Ikväll ska jag in till mamma o göran. Mamma skulle käka sushi ikväll. Ock jag kände bara att nu var domedagen här. Ikväll ska jag smaka på sushi för första gången under mina tjugo-en levdnadsår. Någon gång måste man ju testade det, ock jag kan ju inte göra det själv. Så ikväll gäller det..... Känner att detta kan gå rent sagt åt skogen. "Vad har jag gett mig in på?"


Nu ska jag gå ock duscha ock därefter fixa ordning mig. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0