En väckarklocka kanske vore något


Dagen började inte i bästa skick. Försov mig två timmar, så när jag vaknade vid tio över sju, grät jag några tårar av ilska, då jag insåg att det inte lönade sig att jag fick vara ledig. Dagen var förstörd. Knappade in Maries nummer på telefonen, ock var så jävla nära på att ringa till henne ock berätta mitt stora misstag, men slängde iväg telefonen fort som satan, hävde på mig smink ock plattade håret, ock ja sådär en 20 minuter en halvtimma senare var jag klar, ock jag hann med! Så...

Har haft en helt fantastisk dag i vackra Göteborg :) Med vackra vänner, tacos som mat, massa klädbutiker ock en mysig fika på condeco, så kan inte dagen annat än bli perfekt, så jag är nöjd!

När tåget anlänt till den lite mindre vackra staden, Töreboda, så åkte vi ock handlade massa gottigheter. Så nu sitter jag nersjunken i soffan ock känner hur min mage håller på att sprängas vilken minut som helst. Har moffat en chipspåse med dipp, en 200 grams marabou ock 2 liter coca-cola. Yeees, där har vi allting jag hävt i mig nu.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0