även om det var svårt




Godmorgon :) Sovit riktigt gott, ock snoozade när klockan ringde bara för att jag kan! Har precis sminkat mig lite granna, så ska bara lägga en liten grund sen innan jag åker :) Ock håret somnade jag i toffs, så det behöver jag inte göra något med (a)

Sitter här med min stora kopp med te ock funderar på vad jag ska prioritera först av antingen nätshopping som kommer lagom när nästa lön kommer den 15, eller också vänta ock ta en shoppingrunda fredagen den 13 eftersom att den 15:e är på en söndag :) Fördelen med att vänta ock ta en shoppingrunda är ju att man kan dra alla sina "points-card" i butikerna ;) höhö

Ah den 13:e blir det en shoppingrunda igen, längtar :)










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0