att känna sig begränsad




Vilken lång dag det har varit idag. Har vart kaos i men hjärna i ett par dagar nu när mitt etui har vart borta, där de dagliga korten som körkort, visa-kort, Q-star kort + Coop-kort är. Kändes väldigt osäkert att köra utan körkort idag, då jag vet hur mycket mer chans jag har att det negativa slår det positiva. Men idag fann jag lyckan i L.A ... Eller ?? Okey, inte riktigt så bra, men etuiet kom fram. Stressen hade stigit mig upp till tinningen. Bara tanken av att jag inte kunde betala räkningarna satte pressen på topp. Men efter att ha gått galen ett par tre, säg fyra gånger, så var det som hittat då den åter var med i mitt liv.

Har vilat hela kvällen, ock så tänker jag fortsätta. Soffdynorna får ta stryk ikväll med andra ord.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0