he ain't you!




Idag har jag varit i staden ock shoppat litegranna med mor&syster! Blev en parfym, ett solpuder, ett halsband ock en extern hårddisk! Dåliga utgifter nu när jag ska täcka väldigt mycket denna månad utan inkomst! Att det blir tight här vaa! Men jag har faktiskt inte "psyket" att förlora alla bilder på mina vackra vänner som ligger på datan, all musik ock så vidare! Känns som att datan räknar ner på sina sista dagar nu... Dock var väl parfymen, halsbandet ock solpudret inte så viktigt som hårddisken, men det fick följa med mig hem ändå..... Ni känner väl mig vid detta lag! Vi hann även med en fika på underbara mumma :)


Hur som helst, i övermorn kommer Marie, Hanna ock Lovisa hem, ock som jag längtar efter dem nu! Att alla bara far till USA sådär alltså ock lämnar mig här.. ;)



bjuder på en bild från min & martinas fantastiska kväll förra helgen i brist på annat!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0