TACK, tack för idag!

 
Åh fyfan vilken kaosdag det har varit... Blev dissad av två frisörer ock kände hur jag bara ville fly landet, då mina utvägar var räknade. Festivalen kändes praktiskt taget knappt lockande.... Okey, kanske lite granna då men. Det ena led till det andra, tur som jag hade i oturen, så stötte jag på Lovisa & Jorunn i stan, ock det var min livskraft ock helt o hållet underbara att bolla bollar i luften med. Efter att ha låtit några tårar rullat nerför kinderna på torget efter alla slag mot hjärtat, står vi där på gatan, den där satans gatan, ock inser att jag har en chans att göra något ock en chans att våga satsa, att våga, för att ta sig någon stans, ock så jag gjorde. Vi traskade till Lindex ock rotade igenom hårfärgningshyllan ock fann vår skatt. Köpte på mig ett blonderingspaket, siktade mot stjärnorna. Skulle få bort mina svarta toppar, ock trots att alla utom jag, jorunn, lovisa ock therese var fast med att jag inte skulle lyckas så stod vi på oss, ock vips med lite hjälp av min underbara syster, så sitter jag här med o-svarta toppar ock lever det som var min dröm imorse. Kan inte fatta att vi fixade det, trots att alla neggade oss flera timmar.
 
 
Ååh, nu känns allting så himla bra. Jag är praktiskt taget frisk, lite halsont bara, har beställt en bag in box till festivalen, fixat naglar, färgat håret ock på så vis sparat tusen spänn som det minst skulle kostat att göra det hos en frisör. Jaa jag ser bara massa positiva vibbar störta min kropp. Så för att fira min tur i oturen, så blev det en runda på äventyrsgolfen i töreboda med therese, sara & markus, ock att satsa på vinst är inget jag gör, jag är glad om jag får vara med o spela bara :D
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0