skatteverket alltså...

 
 
Vet inte hur många lappar, telefonsamtal osv osv jag lagt ner tid på, men än verkar de inte förstå vad de gör för fel trots att det kommit upp i samtalen... Fick nya papper idag, där de skulle ha ändrat mina uppgifter, men that's still a dream! En vecka kvar tills jag får köra, ock papper får jag men inte de rätta. Känner att jag verkligen vill ha klart allt till den 27:e, men det lär ju aldrig gå ihop, eftersom det redan nu har gått två veckor ock de har skickat en massa papper men inte rätt. Det är så lätt att bli av med körkortet men sedan att återskaffa sig det är bannemig en brändrostat macka att fixa. Får ringa till de imorn igen dååå ...... TACK!
 
 
Nu är det jag, en vitlöksbaguette, ock någon film innan jag tuppar av för denna kväll...
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0